Portal Dermatologiczny 'dermatozy.pl'. dermatologia, dermatolog, dermatozy, choroby skóry, wenerologia Portal Dermatologiczny 'dermatozy.pl'. dermatologia, dermatolog, dermatozy, choroby skóry, wenerologia Portal Dermatologiczny 'dermatozy.pl'. dermatologia, dermatolog, dermatozy, choroby skóry, wenerologia

))) świat

(( zasoby

dermatozy.pljournal scan

Portal Dermatologiczny 'dermatozy.pl'

Journal Scan

Przyślij omówienie interesującego artykułu z indeksowanego czasopisma alergologicznego do zamieszczenia w Portalu Dermatologicznym dermatozy.pl. Jesteś zainteresowany współpracą? Zapraszamy do kontaktu!

Alergia kontaktowa: Standard Europejski w 9 krajach europejskich - Contact Dermatitis 2005 (dodano 16 marca 2008).

Swoista odpowiedź limfocytów T na enterotoksynę gronkowcową w atopowym zapaleniu skóry - Allergologie 2006 (dodano 12 grudnia 2007).

dermatozy.pljournal scan

ELISPOT: szkolenia, wdrożenia i outsourcing

alergologia.biz testy płatkowe, patch test, alergeny kontaktowe, alergia kontaktowa, diagnostyka   medukacja: medyczna edukacja - dermatologia, alergologia, wenerologia, immunologia, kosmetologia   Praktyczny Kurs 'Testy płatkowe', czyli inaczej 'Testy naskórkowe'   immunologia.biz: odczynniki ELISA, ELISPOT, cytometria przepływowa, immunofluorescencencja